Cari Pekerjaan. Berbincang dengan Bos

Di mana
Lokasi
Cari
  • Carian Popular
HomePage Top
HomePage Below

Pekerjaan Popular

Log masuk untuk mendapatkan cadangan kerja peribadi yang dikuasakan oleh AI!

Customer Success Specialist - Japanese Speaking (Non - Native)

RM7K[Bulanan]
Di lokasi - Pulau Pinang3 - 5 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
RecruitifyHR

RecruitifyHR

Online Customer Service Representative

₱15-20K[Bulanan]
Jarak Jauh1 - 3 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
COBNB SDN BHD

COBNB SDN BHD

Admin & Customer Service Executive

RM3.5-4.5K[Bulanan]
Jarak Jauh3 - 5 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
Agensi Pekerjaan Fastlane Staff Solution Sdn. Bhd.

Agensi Pekerjaan Fastlane Staff Solution Sdn. Bhd.

Administrative Clerk

RM2.5-3K[Bulanan]
Di lokasi - AmpangTiada Pengalaman DiperlukanSekolah MenengahSepenuh-masa
jobstore.com

jobstore.com

BD Manager

$200-400[Bulanan]
Jarak Jauh1 - 3 Tahun PengalamanPendidikan tidak diperlukanSepenuh-masa
Venkate

Venkate

Recruiter

RM4-5K[Bulanan]
Di lokasi - Petaling Jaya1 - 3 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
Shopper360 Sdn Bhd

Shopper360 Sdn Bhd

Sales / Event Promoter

RM2.2-3.8K[Bulanan]
Di lokasi - Kuala LumpurTiada Pengalaman DiperlukanDiplomaSepenuh-masa
Pro Direct Sdn Bhd

Pro Direct Sdn Bhd

Human Resources Executive / Senior Cum Recruiter

RM7-9.5K[Bulanan]
Di lokasi - Shah Alam/Subang5 - 10 Tahun PengalamanSarjana MudaSepenuh-masa
jobstore.com

jobstore.com

Client Service Representatives (Position to fill Immediately)

RM2.5-5K[Bulanan]
Di lokasi - Kuala LumpurTiada Pengalaman DiperlukanSekolah MenengahSepenuh-masa
Pacific Asiawide Corporation

Pacific Asiawide Corporation

Customer Service Representative

RM2-2.8K[Bulanan]
Di lokasi - SelangorSiswazah Baru/PelajarSekolah MenengahKontrak
Trinity Workforce Solutions Sdn Bhd

Trinity Workforce Solutions Sdn Bhd

Talent Acquisition

RM2-3.2K[Bulanan]
Jarak Jauh<1 Thn PengalamanDiplomaKontrak
Flamingo Recruitment

Flamingo Recruitment

Admin & HR Specialist

RM2.6-4K[Bulanan]
Di lokasi - Kuala LumpurTiada Pengalaman DiperlukanSarjana MudaSepenuh-masa
EDEN CUBE MARKETING GROUP

EDEN CUBE MARKETING GROUP

QA Specialist

RM4-5.4K[Bulanan]
Di lokasi - Cheras1 - 3 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
Private_Advertiser

Private_Advertiser

Customer Care Executive

RM4-4.5K[Bulanan]
Hibrid - Petaling Jaya1 - 3 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
Ingenious Staffing Sdn Bhd

Ingenious Staffing Sdn Bhd

Administrative Specialist/Assistant

RM2.2-2.6K[Bulanan]
Di lokasi - Selangor<1 Thn PengalamanSekolah MenengahSepenuh-masa
Patamah Ventures PLT

Patamah Ventures PLT

Automotive Mechanic

RM3-5K[Bulanan]
Di lokasi - Klang/Port Klang1 - 3 Tahun PengalamanSekolah MenengahSepenuh-masa
Direct Import Concept Sdn. Bhd.

Direct Import Concept Sdn. Bhd.

Pakar Kejayaan Pelanggan - Berbahasa Jepun (Bukan Penutur Asli)

RecruitifyHR
RM7K[Bulanan]
Di lokasi - Pulau Pinang3 - 5 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa

Pekerjaan ini terbuka untuk Warga Malaysia

Keterangan Kerja

Tunjukkan teks asal
Manfaat
  • Elaun

    Elaun Perumahan


JAWATAN: Pakar Kejayaan Pelanggan – Penutur Bahasa Jepun (Bukan Penutur Asli)


Nota: Hanya untuk warganegara Malaysia atau Indonesia yang memiliki Sijil JLPT N1 & N2


Lokasi: Bayan Lepas, Pulau Pinang, Malaysia.


Gaji Keseluruhan: RM7,000 + Elaun Bahasa RM1,000 + Elaun Perumahan RM600 untuk pemegang EP


Projek: Iklan Global Media Sosial

Waktu Kerja: 7 pagi hingga 8 malam (syif bergilir) Isnin–Ahad, 5 hari seminggu

Tarikh Mula: 1 Disember 2025

Keperluan: Graduan baru dialu-alukan; pengalaman perkhidmatan pelanggan diutamakan. Calon dengan diploma dan pengalaman CS 3–5 tahun atau pemegang ijazah. Jika lulusan sekolah menengah, mesti mempunyai pengalaman CS di pusat panggilan. Sekiranya prestasi baik selepas 6 bulan, dibenarkan bekerja dari rumah.


Ringkasan Tugas

Pekerjaan Penasihat Khidmat Pelanggan (CSA) semakin berkembang selari dengan peningkatan penggunaan platform media sosial oleh perniagaan. Tanggungjawab CSA termasuk menyelesaikan pertanyaan pelanggan, mencadangkan penyelesaian dan membimbing pengguna produk melalui ciri serta fungsi platform ini bagi memastikan kepuasan pelanggan terhadap kualiti iklan dan promosi.


Tanggungjawab:

• Menyelesaikan pertanyaan pelanggan dengan tepat dan pantas melalui panggilan masuk, e-mel atau sembang langsung

• Mengenal pasti keperluan pelanggan dan membantu mereka menggunakan ciri serta fungsi tertentu pada platform media sosial

• Menjalankan susulan dengan pelanggan untuk memastikan isu teknikal diselesaikan

• Sentiasa mengetahui perkembangan produk media sosial dan piawaian komuniti

• Menggunakan pengetahuan, isyarat dan pandangan khusus pasaran untuk mengenal pasti dan merangka penyelesaian skala besar bagi memperbaiki sokongan komuniti pengguna

• Mengenal pasti ketidakcekapan dalam aliran kerja dan mencadangkan penyelesaian

• Menguatkuasakan Terma Penggunaan media sosial dengan memantau laporan penyalahgunaan di laman

• Mengumpul, menganalisis dan menggunakan data berkaitan untuk memperbaiki pengalaman pengguna keseluruhan di laman

• Mengenal pasti trend dan corak, serta meningkatkan isu yang di luar polisi syarikat kepada pasukan global


Kelayakan Diutamakan:

• Pengalaman menyokong panggilan masuk, e-mel dan sokongan sembang merupakan kelebihan

• Kemahiran menaip tatabahasa yang cemerlang – pengalaman dalam komunikasi bisnes

• Bersabar dalam mengendalikan kes yang sukar

• Kesedaran budaya dan politik sosial pasaran/banjaran yang akan disokong

• Fleksibel dalam jadual syif


Keperluan:

• Mempunyai kemahiran perkhidmatan pelanggan profesional; berfikiran penyelesaian, mampu melaksanakan pelbagai tugas, bersemangat untuk pelanggan dan mampu memberikan pengalaman pelanggan yang cemerlang

• Pengalaman bekerja dalam persekitaran produk berorientasikan pelanggan, perundingan atau peranan operasi

• Mampu mengikuti proses dan bekerjasama secara efektif dalam pasukan

• Kemahiran bertulis dan komunikasi yang cemerlang dalam bahasa Jepun dan Inggeris

• Pengetahuan asas mengenai platform media sosial serta operasi komputer

Khidmat PelangganPenyelesaian MasalahKemahiran Organisasi

Chinacho Udewulu

HR OfficerRecruitifyHR

Kadar tindak balas yang tinggi

Lihat butiran lanjut
Lebih banyak pekerjaan
Tips
×

Some of our features may not work properly on your device.

If you are using a mobile device, please use a desktop browser to access our website.

Or use our app: Download App