

Cari Pekerjaan. Berbincang dengan Bos
- Carian Popular
Pekerjaan Popular
Log masuk untuk mendapatkan cadangan kerja peribadi yang dikuasakan oleh AI!
Customer Service (Native Taiwanese Mandarin Speaker)
RecruitifyHR
Admin & Customer Service Executive
Agensi Pekerjaan Fastlane Staff Solution Sdn. Bhd.
Online Customer Service Representative
COBNB SDN BHD
活动风控数据分析师
MEXC
Customer Service Representative
Trinity Workforce Solutions Sdn Bhd
行政专员/助理
Ander LAB SDN BHD
BD Manager
Venkate
Studio CoordinatorMustahak
KAL Consultancy Pte Ltd
Administrative Clerk
jobstore.com
Talent Acquisition
Flamingo Recruitment
Social Media Associate
Moca Tech
Financial Consultant
Vpro Solution
Cashier
TIAN HUP SENG ENTERPRISE
HR & Admin Executive
EDEN CUBE MARKETING GROUP
Administrative Specialist/Assistant
Pioneer Development Inc.
Food and Beverages Supervisor
Runningmen Celebrations Sdn. Bhd.
Khidmat Pelanggan (Penutur Asli Bahasa Mandarin Taiwan)
RecruitifyHRPekerjaan ini terbuka untuk Pemegang pas - EP/TEP/PV/DP/RP-T/Lain-lain, Warga asing
Keterangan Kerja
- Elaun
Elaun Pengangkutan, Elaun Perumahan
- Pengiktirafan dan Ganjaran Pekerja
Bonus Prestasi, Insentif
- Insurans Kesihatan & Kesejahteraan
Insurans Kesihatan, HMO
- Bertindak sebagai titik hubungan utama bagi pertanyaan dan sokongan pelanggan dalam bahasa Mandarin Taiwan.
- Menyelesaikan masalah dan aduan pelanggan dengan berkesan dan cekap, memastikan tahap kepuasan yang tinggi.
- Memberikan maklumat produk dan perkhidmatan kepada pelanggan, membantu mereka dengan keperluan mereka.
- Bekerjasama dengan pasukan jualan dan teknikal untuk menangani keperluan dan maklum balas pelanggan.
- Menyenggara dan mengemas kini rekod dan interaksi pelanggan dalam pangkalan data.
Keperluan
- Kelayakan Akademik: Ijazah Sarjana Muda dalam bidang berkaitan atau pengalaman setaraf.
- Tahap Pengalaman: 1–3 tahun pengalaman dalam peranan perkhidmatan pelanggan.
- Kemahiran dan Kebolehan: Mahir dalam bahasa Mandarin Taiwan; kemahiran komunikasi lisan dan tulisan yang cemerlang.
- Sifat dan Ciri-ciri: Kebolehan menyelesaikan masalah yang kukuh dan pemikiran berorientasikan pelanggan.
- Tanggungjawab dan Tugas: Keupayaan untuk bekerja secara kerjasama dengan pelbagai pasukan.
- Keadaan Kerja: Selesa bekerja dalam persekitaran yang pantas dan dinamik.
Opeyemi Olamiju
HR ManagerRecruitifyHR
Balas Hari Ini 0 Kali




