Cari Kerja Di Tapak/Hibrid

Where
Lokasi
Cari
Relevan
Fungsi Kerja
Gaji
Jenis Kerja
Faedah
Lagi
Where
Lokasi
Cari
Penapis
Relevan
Fungsi Kerja
Gaji
Jenis Kerja
Faedah
Lagi
Senarai Kerja

Pakar Kejayaan Pelanggan - Berbahasa Jepun (Bukan Penutur Asli)

RM7K[Bulanan]
Tindak Balas PantasDi lokasi - Pulau Pinang3 - 5 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
RecruitifyHR

RecruitifyHR

Wakil Khidmat Pelanggan

RM2-2.8K[Bulanan]
Tindak Balas PantasFaedah HebatGraduan Baru Dialu-alukanDi lokasi - SelangorSiswazah Baru/PelajarSekolah MenengahKontrak
Trinity Workforce Solutions Sdn Bhd

Trinity Workforce Solutions Sdn Bhd

Guru Pendidikan Khas

RM2-3K[Bulanan]
Graduan Baru Dialu-alukanDi lokasi - Petaling JayaSiswazah Baru/PelajarSarjana MudaSepenuh-masa
Rise Intervention programme Sdn Bhd

Rise Intervention programme Sdn Bhd

Latihan Industri – Penganalisis SOC IT

RM1-1.2K[Bulanan]
Mohon AwalGraduan Baru Dialu-alukanDi lokasi - PuchongSiswazah Baru/PelajarSarjana MudaLatihan Amali
AI MSP Sdn Bhd

AI MSP Sdn Bhd

Wakil Khidmat Pelanggan

RM3.5-4.5K[Bulanan]
Faedah HebatGraduan Baru Dialu-alukanDi lokasi - Bayan LepasSiswazah Baru/PelajarSekolah MenengahSepenuh-masa
Dss

Dss

Pelayan

RM2-3K[Bulanan]
Tindak Balas PantasDi lokasi - Kuala Lumpur<1 Thn PengalamanSekolah MenengahSepenuh-masa
Bossjob

Bossjob

Pelatih Perakaunan

RM1K[Bulanan]
Graduan Baru Dialu-alukanDi lokasi - SelayangTiada Pengalaman DiperlukanSarjana MudaLatihan Amali
CSS Food & Beverages Sdn. Bhd.

CSS Food & Beverages Sdn. Bhd.

Juruteknik Elektrik

RM2.2-2.6K[Bulanan]
Mohon AwalDi lokasi - Kuala Lumpur1 - 3 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
HG Avenue Property Management

HG Avenue Property Management

Pencipta KandunganMustahak

RM2.2-3K[Bulanan]
Di lokasi - Kuala Lumpur1 - 3 Tahun PengalamanSarjana MudaSepenuh-masa
La Mode Coiffure

La Mode Coiffure

Krew Dapur

RM2.4-3.6K[Bulanan]
Di lokasi - Kuala Lumpur1 - 3 Tahun PengalamanSekolah MenengahSepenuh-masa
Culture Link Malaysia SDN.BHD.

Culture Link Malaysia SDN.BHD.

Smarter Job Matches Await

Log in to discover AI-curated job opportunities tailored to your skills and goals.

Find Your Dream Job Now

Pakar Kejayaan Pelanggan - Berbahasa Jepun (Bukan Penutur Asli)

RM7K[Bulanan]
Tindak Balas PantasDi lokasi - Pulau Pinang3 - 5 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
RecruitifyHR

RecruitifyHR

Pakar Kejayaan Pelanggan - Berbahasa Jepun (Bukan Penutur Asli)

RecruitifyHR
RM7K[Bulanan]
Di lokasi - Pulau Pinang3 - 5 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa

Pekerjaan ini terbuka untuk Warga Malaysia

Keterangan Kerja

Tunjukkan teks asal
Manfaat
  • Elaun

    Elaun Perumahan


JAWATAN: Pakar Kejayaan Pelanggan – Penutur Bahasa Jepun (Bukan Penutur Asli)


Nota: Hanya untuk warganegara Malaysia atau Indonesia yang memiliki Sijil JLPT N1 & N2


Lokasi: Bayan Lepas, Pulau Pinang, Malaysia.


Gaji Keseluruhan: RM7,000 + Elaun Bahasa RM1,000 + Elaun Perumahan RM600 untuk pemegang EP


Projek: Iklan Global Media Sosial

Waktu Kerja: 7 pagi hingga 8 malam (syif bergilir) Isnin–Ahad, 5 hari seminggu

Tarikh Mula: 1 Disember 2025

Keperluan: Graduan baru dialu-alukan; pengalaman perkhidmatan pelanggan diutamakan. Calon dengan diploma dan pengalaman CS 3–5 tahun atau pemegang ijazah. Jika lulusan sekolah menengah, mesti mempunyai pengalaman CS di pusat panggilan. Sekiranya prestasi baik selepas 6 bulan, dibenarkan bekerja dari rumah.


Ringkasan Tugas

Pekerjaan Penasihat Khidmat Pelanggan (CSA) semakin berkembang selari dengan peningkatan penggunaan platform media sosial oleh perniagaan. Tanggungjawab CSA termasuk menyelesaikan pertanyaan pelanggan, mencadangkan penyelesaian dan membimbing pengguna produk melalui ciri serta fungsi platform ini bagi memastikan kepuasan pelanggan terhadap kualiti iklan dan promosi.


Tanggungjawab:

• Menyelesaikan pertanyaan pelanggan dengan tepat dan pantas melalui panggilan masuk, e-mel atau sembang langsung

• Mengenal pasti keperluan pelanggan dan membantu mereka menggunakan ciri serta fungsi tertentu pada platform media sosial

• Menjalankan susulan dengan pelanggan untuk memastikan isu teknikal diselesaikan

• Sentiasa mengetahui perkembangan produk media sosial dan piawaian komuniti

• Menggunakan pengetahuan, isyarat dan pandangan khusus pasaran untuk mengenal pasti dan merangka penyelesaian skala besar bagi memperbaiki sokongan komuniti pengguna

• Mengenal pasti ketidakcekapan dalam aliran kerja dan mencadangkan penyelesaian

• Menguatkuasakan Terma Penggunaan media sosial dengan memantau laporan penyalahgunaan di laman

• Mengumpul, menganalisis dan menggunakan data berkaitan untuk memperbaiki pengalaman pengguna keseluruhan di laman

• Mengenal pasti trend dan corak, serta meningkatkan isu yang di luar polisi syarikat kepada pasukan global


Kelayakan Diutamakan:

• Pengalaman menyokong panggilan masuk, e-mel dan sokongan sembang merupakan kelebihan

• Kemahiran menaip tatabahasa yang cemerlang – pengalaman dalam komunikasi bisnes

• Bersabar dalam mengendalikan kes yang sukar

• Kesedaran budaya dan politik sosial pasaran/banjaran yang akan disokong

• Fleksibel dalam jadual syif


Keperluan:

• Mempunyai kemahiran perkhidmatan pelanggan profesional; berfikiran penyelesaian, mampu melaksanakan pelbagai tugas, bersemangat untuk pelanggan dan mampu memberikan pengalaman pelanggan yang cemerlang

• Pengalaman bekerja dalam persekitaran produk berorientasikan pelanggan, perundingan atau peranan operasi

• Mampu mengikuti proses dan bekerjasama secara efektif dalam pasukan

• Kemahiran bertulis dan komunikasi yang cemerlang dalam bahasa Jepun dan Inggeris

• Pengetahuan asas mengenai platform media sosial serta operasi komputer

Khidmat PelangganPenyelesaian MasalahKemahiran Organisasi

Chinacho Udewulu

HR OfficerRecruitifyHR

Kadar tindak balas yang tinggi

Lihat butiran lanjut
Tips
×

Some of our features may not work properly on your device.

If you are using a mobile device, please use a desktop browser to access our website.

Or use our app: Download App