Cari Kerja Di Tapak/Hibrid
Khidmat Pelanggan (Bahasa Jepun)
RecruitifyHR
Pegawai Khidmat Pelanggan
Agensi Pekerjaan Language Talent Solutions Sdn Bhd
Wakil Khidmat Pelanggan
Malik Maju Sdn Bhd
Pegawai Latihan Pengurusan (Pentadbiran, Operasi & Logistik) – Penutur Mandarin
Trinity Workforce Solutions Sdn Bhd
Pegawai Khidmat Pelanggan
Mustahak
ENVO BPO Services
Wakil Khidmat Pelanggan (Jawatan Perlu Diisi Segera)
Pacific Asiawide Corporation
Penutur Mandarin CS - Projek Basikal
Gratitude Inc
Pegawai Sokongan Pelanggan (Penutur Bahasa Korea)
Cloud Sense Sdn Bhd
Eksekutif Operasi dan Khidmat Pelanggan
Agensi Pekerjaan Fastlane Staff Solution Sdn. Bhd.
Wakil Khidmat Pelanggan
Dss
Smarter Job Matches Await
Log in to discover AI-curated job opportunities tailored to your skills and goals.
Khidmat Pelanggan (Bahasa Jepun)
RecruitifyHR
Khidmat Pelanggan (Bahasa Jepun)
RecruitifyHRPekerjaan ini terbuka untuk Warga asing
Keterangan Kerja
- Elaun
Elaun Pengangkutan, Elaun Perumahan
- Pengiktirafan dan Ganjaran Pekerja
Komisyen, Bonus Prestasi, Insentif
- Insurans Kesihatan & Kesejahteraan
Insurans Kesihatan, HMO
- Cuti & Pelepasan
Cuti Ibu Bapa
PERANAN: Khidmat Pelanggan (Bahasa Jepun)
JUMLAH JAWATAN: 2
TARIKH SERTAI: 24 Nov 2025
LOKASI: Sunway Visio
Kami sedang mencari calon yang boleh menyertai serta-merta.
GAJI: RM7,500–8,000
KPI: RM300
Bukan Penutur Asli Bahasa Jepun
TANGGUNGJAWAB:
- Membina kepercayaan dengan memahami keperluan unik pelanggan dan menyelesaikan setiap situasi dengan faktor wow.
- Mengurus dan mengutamakan pelbagai isu secara serentak, termasuk komunikasi melalui telefon, e-mel, dan sembang langsung.
- Memproses pesanan/pertukaran/pemulangan/tuntutan waranti kedai atas talian dalam Salesforce/Microsoft Dynamics.
- Menasihati pelanggan mengenai produk yang paling sesuai untuk mereka.
- Memberi maklum balas kepada semua pertanyaan dalam masa 24 jam sambil mengenal pasti sebarang isu tidak selesai yang tereskalasi.
- Berkomunikasi dengan gudang pihak ketiga dan rakan penghantaran setiap hari berkenaan pesanan, pemulangan, dan sebarang percanggahan pesanan.
- Memimpin dan menyertai projek khas mengikut keperluan untuk memperbaiki fungsi pasukan dan meningkatkan faktor wow.
- Tugas lain mengikut keperluan.
KEPERLUAN KERJA:
- Pengalaman dalam peranan sokongan pelanggan, diutamakan pengalaman memberikan sokongan melalui telefon, e-mel, sembang, dan media sosial.
- Teliti dan peka terhadap perincian.
- Komunikasi berkesan di semua peringkat dan fungsi.
- Sentiasa mengutamakan keperluan pelanggan dan bersemangat untuk mencari penyelesaian kreatif.
- Kemahiran interpersonal yang cemerlang dengan fokus pada pembinaan hubungan, mendengar, dan kemahiran bertanya soalan.
- Kemahiran komunikasi bertulis dan lisan yang cemerlang.
- Sentiasa berfikir cara untuk memperbaiki pengalaman pelanggan dengan rasa mendesak untuk melaksanakannya.
Blessing Sunday
HR OfficerRecruitifyHR
Balas Hari Ini 0 Kali