Wakil Khidmat Pelanggan Dalam Talian

Gate.io
Wakil Sokongan Pelanggan Dwibahasa

weex
Perwakilan Khidmat Pelanggan Dalam Talian

PT Iconette Closet Indonesia
Perwakilan Khidmat Pelanggan Dalam Talian

Apotek Al-latief Farma
Wakil Perkhidmatan Pelanggan

Staffing Expert Inc.
Wakil Perkhidmatan Pelanggan

On Spot Global Corporation
Wakil Perkhidmatan Pelanggan

Mito Red Light LLC
Wakil Khidmat Pelanggan

OutGrowBase
Wakil Perkhidmatan Pelanggan

Flamingo Recruitment
Wakil Perkhidmatan Pelanggan

Ripped Box Station
Wakil Perkhidmatan Pelanggan

Impac Realty
Wakil Perkhidmatan Pelanggan

BusinAssist
Wakil Perkhidmatan Pelanggan

Fat Commerce Pte Ltd
Wakil Perkhidmatan PelangganMustahak

Trust Disability Solutions
Pakar Sokongan Pelanggan (Untuk Pengumpulan)

Virtua Solutions Outsourcing
Wakil Perkhidmatan Pelanggan Dwibahasa

Balboa Digital Center Services, Inc.
Wakil Perkhidmatan Pelanggan Dalam Talian

Nextbillion
Wakil Perkhidmatan Pelanggan Hotline

LYKUS TECH CO., LTD
Wakil Sokongan Pelanggan (Fokus Salesforce)

Pearl Talent
Wakil Perkhidmatan Pelanggan Pra-Jualan

7th Growth Marketing
Wakil Perkhidmatan Pelanggan Selepas Jualan

杭州漋海科技有限公司
Wakil Perkhidmatan Pelanggan (Jerman & Inggeris)

Phemex
Wakil Kewangan (CSR)

E-Solutions IT Services
Wakil Perkhidmatan Pelanggan sehingga 35K! Hibrid di sekitar Eastwood, Quezon City

PeopleMatter Consulting Corp.
Smarter Job Matches Await
Log in to discover AI-curated job opportunities tailored to your skills and goals.
Wakil Khidmat Pelanggan Dalam Talian

Gate.io
Wakil Khidmat Pelanggan Dalam Talian
Gate.ioButiran Kerja Jarak Jauh
Terbuka Kepada Seluruh Negara:China
Keperluan Bahasa:Cina
Keterangan Kerja
Penerangan
Tanggungjawab Jawatan:
1. Memberikan perkhidmatan konsultasi berasaskan teks kepada pengguna platform melalui e-mel/ruang sembang dalam talian, menyelesaikan pelbagai isu yang dihadapi semasa menggunakan platform.
2. Menyediakan perkhidmatan konsultasi produk yang profesional kepada pelanggan platform.
3. Menenangkan dan meredakan pelanggan, meningkatkan kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan.
4. Mencatat konsultasi pelanggan jika perlu, dan menyampaikan keperluan mereka kepada jabatan berkaitan untuk pengoptimuman produk.
5. Memberitahu pelanggan tentang perubahan sistem dan produk untuk memastikan mereka mengetahui semua perubahan penting.
6. Melaksanakan tugas lain yang diberikan oleh pihak pengurusan.
Syarat-syarat
Kelayakan:
1. Kesedaran kuat terhadap perkhidmatan pelanggan. Pengalaman dalam sokongan dan perkhidmatan pelanggan adalah kelebihan.
2. Kemahiran kerjasama dalam pasukan dan keupayaan pelaksanaan yang baik, serta kemahiran menyelesaikan masalah dan analisis yang kuat.
3. Sekurang-kurangnya enam bulan pengalaman bekerja sebagai kakitangan perkhidmatan pelanggan di bursa industri blockchain.
4. Latar belakang atau pengetahuan dalam industri kewangan (saham, niaga hadapan) adalah satu kelebihan.
5. Bersedia untuk bekerja secara bergilir pada waktu 9:00-18:00 atau 15:00-24:00 atau 24:00-09:00 (GMT+8).

Cathy M
HRGate.io
Aktif dalam masa tiga hari