Cari Kerja Di Tapak/Hibrid

Where
Lokasi
Cari
Relevan
Fungsi Kerja
Gaji
Jenis Kerja
Faedah
Lagi
Where
Lokasi
Cari
Penapis
Relevan
Fungsi Kerja
Gaji
Jenis Kerja
Faedah
Lagi
Senarai Kerja

Pakar Pentadbiran/Pembantu

RM2-2.2K[Bulanan]
Di lokasi - Kuala Lumpur1 - 3 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
Banafee Mart

Banafee Mart

Pakar/Bantuan Pentadbiran

RM3-4K[Bulanan]
Faedah HebatGraduan Baru Dialu-alukanDi lokasi - Kuala LumpurSiswazah Baru/PelajarSarjana MudaSepenuh-masa
EDEN CUBE MARKETING GROUP

EDEN CUBE MARKETING GROUP

Pembantu Pentadbiran

RM2.4-2.6K[Bulanan]
Faedah HebatGraduan Baru Dialu-alukanDi lokasi - George TownSiswazah Baru/PelajarSekolah MenengahSepenuh-masa
Agilistic Technology Sdn Bhd

Agilistic Technology Sdn Bhd

Pakar/Perunding Pentadbiran

RM15[Setiap Jam]
Graduan Baru Dialu-alukanDi lokasi - Kajang/Bangi/SerdangSiswazah Baru/PelajarSekolah MenengahKerja sambilan
KCD FOOD MANUFACTURING SDN BHD

KCD FOOD MANUFACTURING SDN BHD

Spesialis/Asisten Pentadbiran

RM6.6-7K[Bulanan]
Faedah HebatDi lokasi - Kuala Lumpur3 - 5 Tahun PengalamanSarjana MudaSepenuh-masa
Pioneer Development Inc.

Pioneer Development Inc.

Koordinator StudioMustahak

RM3-4K[Bulanan]
Di lokasi - Kuala Lumpur1 - 3 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
KAL Consultancy Pte Ltd

KAL Consultancy Pte Ltd

Pegawai Pentadbiran Sumber Manusia Malaysia

RM4-5.4K[Bulanan]
Di lokasi - Kuala Lumpur1 - 3 Tahun PengalamanSarjana MudaSepenuh-masa
LBANK

LBANK

Smarter Job Matches Await

Log in to discover AI-curated job opportunities tailored to your skills and goals.

Find Your Dream Job Now

Pakar Pentadbiran/Pembantu

RM2-2.2K[Bulanan]
Di lokasi - Kuala Lumpur1 - 3 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa
Banafee Mart

Banafee Mart

Pakar Pentadbiran/Pembantu

Banafee Mart
RM2-2.2K[Bulanan]
Di lokasi - Kuala Lumpur1 - 3 Tahun PengalamanDiplomaSepenuh-masa

Pekerjaan ini terbuka untuk Warga Malaysia

Keterangan Kerja

Penerangan

Tanggungjawab

  • Membantu menguruskan hal-hal pentadbiran harian syarikat.
  • Menyediakan, menyusun dan mengemaskini fail, dokumen serta rekod syarikat.
  • Menguruskan surat-menyurat, emel, panggilan telefon, dan temu janji.
  • Membantu dalam penyediaan laporan, minit mesyuarat serta dokumen rasmi.
  • Menyokong operasi syarikat dalam tugasan yang diarahkan oleh pihak pengurusan.
  • Memastikan segala urusan pejabat berjalan lancar dan teratur.
  • Menjalankan tugasan luar pejabat jika diperlukan (contoh: urusan bank, penghantaran dokumen).

Sally Banafee

Pengurus HRBanafee Mart

Aktif dalam masa tiga hari

Lihat butiran lanjut